Predsjednik Uprave Shake Shack Randy Garutti jede tisuće hamburgera, ali što drugo?

U Popisu trgovine, Dobar tek poziva neke od naših omiljenih ljudi da dijele ono što su kupili i kuhali u tjednu.

Kao direktor tvrtke Shake Shack, ja sam jeli tisuće hamburgera tijekom posljednjih 13 godina. Iskreno ne mogu dobiti dovoljno od njih. Ali to nije svi da jedem. Moja obitelj i ja, moja supruga i troje djece, nastojimo objedovati na pola jela, pola kuhanja kod kuće. Naručujemo najveći dio naših namirnica na mreži s Fresh Directom otkad putujem u zemlju otvarajući nove Shake Shacks, ali i razgledati zelene marketete na Union Squareu i na Upper West Sideu kako bismo vidjeli što nas inspirira.

Međutim, ponekad završim kupovinu namirnica u Bodegu … za sladoled. U kući uvijek imam kolač od čokoladne kreme od Shake Shacka, ali hoće impulzivno kupi nekoliko Ben & Jerryjeva sladoleda, isto. The Tonight Dough, Americone Dream i Red Velvet završili su u zamrzivaču ovog tjedna.

Moji trokrevetni ručkovi zamijenjeni su između hummus sendviča, PB & J i purice s američkim sirom, plus granola barovi ili one squeezy yogurts. S druge strane, nalazim se da jedem nekoliko testova Chick’n Shacksa ili zelenog soka ovisno o danu. Evo što smo kuhali i jeli za vrijeme vrućeg tjedna u kući Garutti.

pohotljiv Garutti Grocery List
Ilustracija Alaina Sullivan

ponedjeljak

Ujutro je počelo s ljepljivim sastancima za doručak Shake Shack: našu novu kavu od kolača, četvorku i dvadeset crni prženi pita od jabuka, kavu od Stumptowna, i slaninu, jaje i sir i kobasica, jaja i sir. Nisam mogao odabrati. Ipak, nekako sam napravio mjesta za pokušaj nove vožnje Will-Guidare, Nice Nice, nekoliko sati kasnije. Skupina od nas naručila je gotovo sve na jelovniku, ali voljela sam salatu Salmon Rosti, piletinu i rižu, te domaće sodave.

Uzeo sam Bikram yoga class nakon posla i zamahnuo po tržnici Union Square kako bi zgrabio češnjak, luk i meso za meso od mesa od mesa. Moja supruga je irski kakav dobiva, ali kada se zove Maria Garutti, ljudi očekuju da napravite veliku mesnu kuglu. Ona ih odvoji tako da imaju hrskavost izvana, a zatim ih završi u pećnici dok ne postanu super blaženi. Vjerojatno jedem 20 mesnih okruglica u sjedećem položaju kad ih čini. Došla sam kući nakon što su svi već jeli, pa sam proganjao svoju djecu oko kuće, pokušavajući ih natjerati da zube zube dok sam vuknuo mesa i tjesteninu. To je bio moj carb-and-kardio za taj dan.

Tresti Shack Breakfast
Christine Han Fotografija

Sjedio sam sve te stvari. I kolač kave.

utorak

Zgrabio sam bananu i Starbucks prije SoulCyclea. Uvijek se pripremam s bananom prije treninga i nađem ½ šalicu kave u 6 ujutro, daje mi naboj koji trebam jahati. Pokušavam napraviti dva do tri SoulCycle i jedan do dva Bikram yoga classes svaki tjedan. Tako jedem tisuće hamburgera – vjerojatno sam u boljoj formi upravo sada nego što sam bio u desetljeću.

S druge strane, Jelao sam tri sendviča Chick’n Shack za ručak dok smo ih testirali za juiciness u Midtown Istok Shack. Naše piletino je sous-vide prije nego što je prženo i prženo, pa je to sasvim proces i puno ga testujemo. (Imamo recept u našoj knjizi Shake Shack kuharica ako želite pokušati napraviti jednostavniju inačicu kod kuće.)

Nakon posla bio je datum noći u Vin Sur Vingt vinski bar na UWS-u. Charcuterie pločica, mamac, escargot, škamp avokado toast, Bandol rosé. Prilično savršena večer. Djeca su imala osnovnu postavku Old El Paso tvrdih i mekih školjaka tacos kod kuće. Koristimo Pat LaFrieda mljevenu govedinu, napravimo guacamole i pokušavamo koristiti hladne salske koje nalazimo na našim putovanjima.

Koliba Shack Chick'n Shack
Evan Sung

Najmanje tri Chick’n hramova istodobno. Za kontrolu kvalitete.

srijeda

Prvo, jogurt Fage na putu do zračne luke da se prijavite na šator u Lexingtonu, KY. Kad god putujem, ja potražite najbolje stare staze na cesti to dot American krajolika. Uostalom, Shake Shack je inspiriran svim ovim velikim mjestima. Ali neću gubiti hamburgere. Ako ne mislim da ima nešto za naučiti ili je doista strašno, neću pojesti prosječni hamburger. Umjesto toga, umjesto toga, pojeo sam po’boy od rakova u Windy Corneru u državi Lexington, a čovjek, to je bilo dobro. Ipak je nekako napravio prostor za večeru na večeri kod Willieja, lokalno poznatog kasnije te noći, jedući sve BBQ rebra, krilce, svinjetinu, zelene čaše … i čokoladne kolačiće.

četvrtak

Probudio se rano da krene na drugu vožnju kako bi pronašao magiju na cesti, ovaj put na Wallace Stationu. Počeo je dan osnovne kobasice, jaja i sira s kavom. Kasnije sam se udvostručio s BBQ ShackMeister burger i BBQ slanina sladoleda prije lete kući.

Nakon svega što sam pojela u protekla četiri dana, bio sam spreman uskladiti tjedan s zdravom salatom. Imao je Mesclun mix i začinjenu rucu iz zelene marke na vrhu jaja, avokada, luka, krastavaca, mrkve i cijeli lim squeezed na vrhu. Trebam dobru kiselinu. Oh, i sir-kozji sir, ali nema proteina. Radije bih imao cijeli pile od malo piletine na salatu.

Cacio e Pepe Eggs Maialino
Maialino na Instagramu

Cacio e Pepe jaja u Maialino nevjerojatna su, poslužuju se s dobro skuhanom slaninom.

petak

Banana, kava, SoulCycle početi. Najčešće imam jutarnje sastanke u Maialinu, a nakon takvog dobrog rada osjećala sam kao zaslužila bjelančevine. Pojavljuje se jaja Cacio e Pepe i lijepo dobro napravljena slanina i postavljaju svijet ravno.

Sredinom dana, uhvatio sam zeleni sok od Pressed Juicerya kako bih se izjednačio. Volim zadržati stvarno čisto zeleno i ne previše slatko. Kad trebam pauzu od teških stvari, zgrabit ću sok. Ali onda sam otišla i ponavljala stvari s kineskom isporukom hrane iz Ollieova. Kung pao piletina, svinjska pržena riža, začinjena govedina i valjak za jaje … sve za mene. Pokušao sam ostaviti tanjur za sljedeći dan, ali moj sinovi su došli i ukrali moju prženu rižu.

subota

Naši vikendi su ludi, što dovodi do ludog jela. Imamo između šest ili sedam igara na vikend između moje troje djece. Svakoga vikenda treniraju tri različita baseball momčadi. ja popio puno kave od moje Chemex kod kuće, svježe, s malo pola i pola i bez šećera. Tada smo svi jeli doručak na doručku, sendviči salame i sira, Lay’s čips za ručak, te puno grickalica i Gatorade na putu. Kad smo stigli kući, bili smo toliko iscrpljeni da smo naručili pizzu iz Famous Original Ray-a: pola peperonija, pola sira, na vrhu s oreganom i slomljenim paprom.

pohotljiv Garutti Family
Randy Garutti na Instagramu

Moja obitelj nije jeli s’mores ovaj tjedan, ali sada bih želio da imamo.

nedjelja

Iznos dnevnih odredbi ‘javorovih okrutnosti koje sam pojela prilično je lud. Započeli dan s jednim i kavu prije utrke za još više sportskih igara s djecom. Jedina je razlika bila da smo imali sendviče za pileće salate za ručak. Nakon ludosti dana imali smo obiteljski izlaz na zelenmarket, otišli u crkvu i kuhali zajedno. Moja djeca su prilično dobri jeli, pa smo napravili peciva sa šparogama, feta, pečenim krompirljivim kuglicama, i lijepa salata. Svježi, zdravi obrok prije nego što svi iselimo rano.

Phew, što tjedan – pun sam. A sada je vrijeme da počnemo iznova. Koliko hamburgera imam sljedeći tjedan?

Kladim se da ste željni hamburgera…